Let’s be interactive

Pinchade se non queredes aumentar vosas dioptrías

Pinchade se non queredes aumentar vosas dioptrías

 

Pois si, estou preparando un proxecto de webcomic que unirase as filas dos poucos webcomics en galego e que será retransmitido aquí, vía grella galega. Serán tiras inconexas sobre historia, arte, relixión e todo o que se tercie todas cun humor absurdo e feitas vilmente con paint e sen colorear. Pero coma a min iso de poñler títulos dáseme fatal deixarei que os catro maragatos fieles seguidores do blogue o escollades, podédelo facer mediante comentario (e subir así meu ultrainflamado ego), vía e-mail a grellagalega@hotmail.es se sodes vergoñentos ou en persoa para os que me coñezan (ou sexa todos).

E agora unhas pequenas impresións de encuestantes anónimos da rúa sobre os webcomics.

-Deixame en paz, e ve te a molestar a outro, pesado.

-Xa dixen que non me facía mormón e non me fago mormón

-Ten un certo aire de dinamismo que me recorda as obras de rezkov pero sen a mesma proundidade substancia e sen  critica ó sistema.

-Juecomi, iso que é, unha nova droja destas que vos metedes a xuventude, xa disía eu todo o rato estos rapases de ajora co seu brotellón, co seu righetono e meténdose juecomis, unha jerra tiñades que pasar.

-Mira, papá, debuxiños, pero son feos e faltan dous, o neno ese debe ser tonto.

Ejem, isto me pasa por saír a rúa a preguntar, polo menos o último testimonio tiña algo de validez.

2 Respostas to “Let’s be interactive”

  1. MaRiA Says:

    esto… cando se acaba o plazo de propoñer título???? xDD

    • diegoabuelo Says:

      Ata unha nova anotación con tira, ou sexa o vernes ou sábado, xa sabes que a norma aquí é a discontinuidade.

Deixar unha resposta

